2 Ocak 2009 Cuma

Kızlar için.. !

Kızlar, kızlar, kızlar....

2006 yılının sonlarından bugunlere geldik. 2,5 yıldır kopmadık kenetlendik. İyi günde de, kötü günde de omuz omuzaydık. İş’ten ziyade hayatımızı paylaşıyoruz. (Burak’tan çok sizi görüyorum yahu insaf :p) Bu güzel dostluğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum... Aklıma geldikçe dilimi ısırıyorum nazar değmesin diye :)

2009’da yine kol kola olmak dileğiyle...

Birde hepiniz için ayrı ayrı dileklerim var

Sırasıyla,



*** (Bu Flash haberdir Dikkat) Yelda’m 2009’da sağlıklı bir Jr. Yelda bekliyorum(z). 8. hafta bitti artık 9.haftalık oldu bebişimiz.
“Kızlar teyze oluyoruuuzzzzz”




*Veda; artık sana sarılacak bir sevgili bulmanı diliyorum...





*Tuba; 2009’da seni nişanlı göreliiimmmm... *Gül; yeni terfi aldın ama 2009’da boş durma teyze olalım






*Ayten; uzatmalı nişanlın ile artık evlen...





*Okşan; tezkere çabucak gelsiiinnnn.....




*Tuğba; 2009’u bebek yılı ilan ettim :)





*Sevilay; sendende bebek bekliyorum sana benzerse böyle olur :)












*** Nevra; senin için dilekler dilesem de, adaklar adasam da farketmiyor. Koskoca yıl bir sevgili bulamadın... Pes doğrusu... Bari bu yıl evde kalma...! Kullanacağın malzemeler hazır canım.






Buyur...







*Dilruba'm sana sadece sabır diliyorum :)





Öpüldünüzzzz...









10 yorum:

  1. YAAAAAAA TEK KELİMEYLE SÜPERRR BİŞİ BUUU BAYILDIM BU GÜZEL DİLEĞİN VE DİLEĞİNİ TEMSİL EDEN BU GÜZEL ALYANS İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ABLACIM HEMEN TAMERE GÖNDERMEM LAZIM BU RESMİ NERDEN BULURSUN BÖYLE GÜZEL ŞEYLERİ :))))

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğin iki şeyi yazdım google bir baktım bu çıktı ortaya ;)

    YanıtlaSil
  3. amiiinnn :)) cnm dileğin için çok teşekkürler umarım 2009 yılı içerisinde ben anne sizde teyze olursunuz

    YanıtlaSil
  4. herkes için çok güzel dilekler dilemişsin bizde senin için dileyelim bakalım.önce eşinle ömür boyu mutluluklar sonra senden de bebiş bekliyoruz şekerim

    YanıtlaSil
  5. Kuzuuummm :) harika olmuş allahım da hep senim o güzel kalbine göre versin herşey gönlünce olsun güzel arkadaşım . Burakçığımada allah hayırlı bol paralar versinde Avrupayı gezelim ayol :)

    YanıtlaSil
  6. Allah ta sana 3 tane , 3 de yetmez 5 tane ver ver verrrrrrrr ver Allahım verrr :)

    YanıtlaSil
  7. aaaa delimisiniz bee kim bakacak onlara

    YanıtlaSil
  8. BU YIL OLDİ OLDİ,OLMADİ SENEYE....BİLEMEDUN 2015 KARANTİİİ...:)))))
    BU ARADA BENDE SANA YENİ YIL İÇİN BİR DİLEK DİLEMEK İSTERİM...UMARIM SENİ TANIDIĞIMDAN BERİ İÇİNDE BULUNAN DOSTLUK VE PAYLAŞMA DUYGUSU YENİ YILDA OLDUĞU GİBİ HAYATIN BOYUNCA DEVAM EDER...ÇÜNKÜ SEN GERÇEKTEN HARİKA BİR DOSTSUN....

    YanıtlaSil
  9. BU ARADA BEN BU YORUM OLAYINA BAYILDIM SÜREKLİ BOŞ VAKİTLERİMDE ---Kİ SEATTA ÇALIŞIYORUM --------BURAYA BİŞEYLER YAZMAK İSTİYORUM...

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....