5 Şubat 2009 Perşembe

Aradım taradım nihayet buldum!

Hazır tartölet tabanı arıyorum kaç gündür. Gitmediğim Carrefour, Metro-Gross kalmadı. Bir Migros'a bakmadım. Bugün oraya bakayım diyordum aklıma pasta malzemesi satan yerler geldi. Ve buldum :) hem fazlasıyla hemde çok ucuza..

Akatlarda bulunan http://www.pastamalzemeleri.com/ 'da tatlı ve tuzlu çeşitleri mevcut. Pakette 75 adet tartölet tabanı var. Fiyatı 18-TL. (Marketlerde 15 adet olanları 4-5-TL. arasında satıyorlardı görmüştüm.) Bahar Hn. ile görüşüp bir paket ayırmalarını rica ettim, sağolsunlar kırmadılar. Bir arkadaşım da gidip aldı ama rüşvet olarak bende isterim banada yapacaksın diyor :))


2 yorum:

  1. tartolet tabanı aldım ben de ancak nasıl yapılacağını bilmiyorum. galiba -görünüşe göre- tekrar pişmesi gerekiyor. yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  2. hayır tekrar pişirmenize gerek yok.
    ben pastacı krema dolgusu ile doldurup üzerine meyve eklemiştim.dilerseniz sizde oyle yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....