19 Mart 2009 Perşembe

Dün Akşam Saat 22:00'de

2,5saat servisin içinde koltukta sabit oturmak işkence.. Uyusan boynun tutuluyor, otursan belinin ağrısından kıvranıyorsun...Bir de üzerine Batı Ataşehir'e girişte yapılan yol çalışması sebebiyle eve 20:00'de gitmek tuz biber olur...

Evi süpürüp sildim. Sonra kendimi mutfağa attım. Bugün ve Yarın için yemek hazırladım. Sonra çantamda ki kurabiye tarifi aklima geldi :)

Çikolata damlalı kakaolu kurabiye :)
(kakao olmasada olur hatta seda sever tarçınlıda güzel olur :p)
çok kolay. hazırlaması 15-20 dk. pişmesi 10 dk.

Yemesi 2 dk. :) (Burak için)
İçinde vanilyada olduğu için pişerken ev mis gibi koktu. Soğuması için telin üzerin aldığımda daha yumuşacıktı hepsi. Burak hemen geldi tabiii. Bir tane almak istedi "yumuşak buuuu" deyince "bekleyelim biraz soğusun o zaman daha güzel oluyor" dedim.. Birazcık soğuyunca tabaklarımıza alıp (TV karşısında yatar gibi oturduğu için) göbeğinin üzerine koydum tabağını. İşaret ediyor yedir diye gözleriyle. Hııımmmlaya hımmmlaya yedik kurabiyelerimizi...














Kahve - Kurabiye ikilisi sevilmezmi...¿


















5 yorum:

  1. bi önceki postta diyet konusunda çok ciddi olduğunu iddia eden pınar
    bu postta kurabiye lüpletmiş pınar

    ben 2. pınara daha çok inanıyorum
    ehehhheehehe

    YanıtlaSil
  2. mauhauah o tadina bakmak icindi yaa :p

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyo ama, aynı cenk'inkiler gibi olmuş :)
    hani fok balığı kurabiye yapacaktın, bari ben yapiiim

    YanıtlaSil
  4. bu ne hız böyleeee 2.5 saat servis işkencesi bütün gün iş ve eve gelip temizlik yapıp yemek yapmak aman allahım maaşallah banada biraz öğretsen bu hızı :)

    YanıtlaSil
  5. walla ok fok balığı için gücüm kalmadı yapamadım.

    ayshe hiç sorma ev uzak olunca ve yapılacak işler de birikince mecburen! yapmak zorunda oluyosun. hemen bitireyim oturup dinleneyim diye elinde çabuklaşıyor :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....