6 Mart 2009 Cuma

İki yaka, İki farklı hava...

Anadolu yakasında 06:20'de evden çikarken her sabah beni uğurlayan sonra camdan el sallayan ve en sonunda yatağa gidip 08:30'a kadar uyuyan şekercan muson çizmelerini giymiyormusun dedi. Bende yağmur yokki dedim. Uyanınca baktım çünkü dışarı yerler kuruydu havada açıktı. (artık hava aydınlık oluyoda :) )

tam 1saat sonra Ayrupa yakasında, İstanbul'un bir ucu ve suburb olan şirkete geldiğimde yağmur başladı. 10-15 dk sonra sağnak şekilde bu yağış devam etti..

Bir şehirde iki farklı yaka, iki farklı hava
İstanbul bazen kızıyorum sana...

1 yorum:

  1. Bieçok ortak noktamız var sanırım....Bende evlilik nedeniyle yaşadığım kırayı değiştirip avrupa kıtasına taşındım işim ile birlikte bahçeşehir esenkentte oturuyorum ve leventte çalışıyorum her sabah 6:30 da kalkıyorum sizin servislerinizle bahçeşehir girişinde her sabah rastlaşıyoruz ve her sbah aklıma gelebiliryorsunuz bende o saatlerde yola çıkıyorum akşamda karşılaşabiliyoruz çoğu zaman ters yönlerde gidip geliyoruz :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....