25 Mart 2009 Çarşamba

Yavrum boncuk Ömrebedel...

Yavrum boncuktur kendisi... 2003 yılından beri tanırım hep aynı replik gündemdedir.. vazgeçmez de asla..


Bu sebeple,

O yavrum boncuk
ben küçük boncuk
Seda büyük boncuk'tur hep..

Nerden çıktı bu muhabbet¿

Kemal Sunal ve küçük oyuncu Ece Alton'un oynadığı filmin bir sahnesinden.. Ömür'ün en sevdiği filmlerden biridir..

Ufaklık evlerinde beslediği kuş ile konuşuyor..

- Boncuk ben hastalandım biliyormusun¿
- Ama artık iyi oldum.
- Karnımda acıktı.
- Seninde karnın acıkmıştır.
- Hadi al ye Yavrum Boncuk :) (elindeki kıvırcığı kuşa uzatır)

Filmin afişini aradım satın alıp Ömür'e hediye edeceğim hesapta ama bulamadım. Afiş boyutundan daha küçük ebatta resmini bulup çerçeveletip birde paketleyip dün akşam verdik hediyesini Burak'la... Çok şaşırdı ve çok çok sevindi..

- Aaaaaa aaaaa inanmmııyyoooruuummmm..
- Yaaaaaa boncuukkkk...
- Ayyy çoookk sevindiiimmm...
- Gözlerim dolduuu yaaa...

Sarıldık öpüştük... Cidden çok sevindi ama ben sevinmesine daha çok sevindim...

Yeni bir planı varmış Ömrebedel'in de.. Sevdiği filmlerin afişleri ile bir odanın duvarlarını kaplamayı düşünüyormuş. Bu süper oldu bununla başlarım dedi..

Dip not: Bu arada filmde ki sahneyi merak edenler. Youtube'den izleyebilir. 10bölüm halinde eklenmiş 10/5. part'ta bu sahne mevcut :)

2 yorum:

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....