1 Nisan 2009 Çarşamba

Dün Teşvikiye'de

Pazartesi annem söyledi..

Pınar'cım Emine Yenge vefat etti diye. O an yaklaşık 2-3 hafta önce gördüğüm rüya geldi aklıma. Rüyamda Bekir abi dizi çekiminde biz cenazedeyiz. Uyandım yok yok rüyaymış dedim. Bugün kuzenime sağlık durumun sorayım Emine Yengenin dedim içimden. Ofise gidince ararım dedim ama unuttum.. :(

Dün Teşvikiye Camii'ndeydik... Halamın gözleri şişmiş hala ağlıyor, Kuzenlerim ordan oraya koşturuyorlar. Eniştem çok üzgün yüzü sapsarı, Bekir abi daha da üzgün...

Onu öyle hiç görmemiştim... Hep gülen, sıcak, samimi, neşeli, birşey anlatırken bitanem derken, dün de başsağlığı dilerken bitanemmm sağol deyip sarıldı. Zor tuttum kendimi ağlamamak için.

Ailesi, dostları bu acı gününde yanlız bırakmamış onu... Hele doktorlar dizisi ekibi tam kadro gelmiş...

Allah kimseye anne acısı yaşatmasın
Bekir Aksoy ve Aksoy ailesinin başı sağolsun :(((

1 yorum:

  1. Amin..
    :( Allah kimseye yakınlarının acısını yaşatmasın

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....