14 Nisan 2009 Salı

Yeni cicilerimle Yaz'a ve Düğün'lere hazırımm...

İlk Marie Claire'de okudum.. Elbiseler varmı acaba diye düşündüm. Malum yaz mevsimi düğün / nikâh demek... Bi bakayım web sitesine de belki alırım ama internetten kıyafet almakta zordur. bedeni uymaz, kumaşını, rengini, modelini beğenmezsin sonra ne yapacaksın¿

Modellere baktım süperler.. tam yazlık püfür püfür.. Okudum herşeyi önce iadeleride var değişimleride.. Karar veremedim seçtim bir iki modeli birde üye oldum tabii :)

Bir kaç gün sonra sevgili siu bahsetmiş blogunda. Sonra kendi kendime aman al olmadı, beğenmedin iade edersin canııımm dedim :)

siparişleri verdim dün sabah... kocaman bir kutuda geldi cicilerim... Ambalajlı, iade/değişiklik, formu ve askılatı ile birlikte hemde. Aradım çok çok teşekkür ettim. Elbiselerden biri Teda'ya gidecek galiba...(dar oldu bana sanki) ;)


İşte cicilerim...






































Yeni siparişlerde yolda.. Kızlara gösterdim bayıldılar ... ;)
Klasik yorumları !
- Yaa nerden bulursun böyle yerleri¿¿¿


adres: http://www.elfe.com.tr/ ;) bol alışverişler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....