18 Mayıs 2009 Pazartesi

Cumartesi'den kısa kısa...

Cumartesi öğlen saatlerinde amcamın dükkanın açılışının 1.yılı olması sebebi ile minik bir kutlama yaptık. Fikir tamamı ile kuzenim Erdi'den çıktı. Perşembe akşam üzeri konuştuk 1 pasta ve tuzlu kurabiye yeter dedi. Tüm aileye haber verildi... Bende kendisinin pasta süslemek için yardım vaatlerine inanıp Cumadan annemde kaldım. Kolpa gelmedi... Bizde Teda ile babamın el aletlerini alıp benzeri şeyler yapmaya çalıştık..

Öğlende yarım saatliğine izin alıp kutlamaya yetiştim :) Canım amcam tüm aile

aaa pastalar nasıl mı oldu¿
işte biri boyle :)


(tek pasta dedik ama arkadaşlarıda gelebilir düşüncesi ile 2tane hazırladık. Biri çilekli diğeri muzlu oldu)..


Ofise geri dönüp işlerimi tamamladım servise binip doğru Koç Üniversitesi'ne... Bahar şenlikleri'nde Seat test sürüş aktivitesi vardı ve Nevra görevliydi. Destek için ve dönüşte yol arkadaşlığı için gittim :) söyeyeceğim bundan sonra aktivitelerde görevli yazsınlar...




(4-5 tane ben kayıt yaptım)

(Ayrılmadan kendimizi yeşil çimenlere de attık tabiii)

Tuğçe'yi Üsküdar'a bıraktıktan sonra ben eve, Nevra'da arkadaşı Aylin'e gitti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....