25 Haziran 2009 Perşembe

Yaparim ben bunu...

Kuzenimin kızı Tuana'nın doğumgünü var yakında...

Diyorum ki bundan yapayım...

Pinataaaaaa..... :)

Benim doğumgünümde yapılsa deli gibi merak ederdim içinde ne var diye... Dökene kadarda rahat etmezdim. Hımmm... birde vurmaya kıyabilirmiydim o da ayrı konu :)

Seda vuramazlar sopalarla buna birbirlerine patlatırlar sopaları diyor gülerek.. Ama yok yok yaparım ben bunu birde anlatırım. İçinde süprisler var diye...

İçinedeeee; Mini paketli jelibon, kuruyemişçilerde satılan baston çikolatalardan, renkli balon, bolca konfeti, bolca tofita, bonibon vs...

80'lerde çocuk olanlar bilir acaba leblebi tozudamı koysam¿

Yok yok onu kendime yaptığımda koyarım :)

6 yorum:

  1. Kabartma ya da kağıttan sticker da koy Pınar :) Yakın bir arkadaşımızın kardeşinin doğumgününde uygulamıştık seneler önce. Gayet sevinilmişti ufaklıklar tarafından...

    Hoş, biz de çok büyük sayılmazdık. Bizim seçtiğimiz stickerlar futbol albümü stickerıydı ve yanına bir de o zamanlarda çıkan NBA kartlarından da bolca koymuştuk. Kapışılmıştı erkek veletlerce. Gerçi üzerine ısrarla "Börühan" yazılmasını önerdiğim çok amatör bir at piñatasının içinde olunca hırsla kıranların arasında bulunduğumdan ötürü, bayağı sayıda bir kart da ben toplamıştım o gazla ama sonradan utanıp çocuklara geri dağıtmıştım. 18 yaşındaydım, Börühan'dan nefret ediyor, basketbolu seviyordum. Ne yapabilirdim :))

    Şimdiden eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hahahahahaha ay hiç güleceğim yoktu. Bizimkindede durum pek farklı olmayacak gibi :))

    YanıtlaSil
  3. Bir sakatlık çıkmaz umarım çocuklar arasında ama inanılmaz neşe kaynağı olur harika bir fikir bence :))

    YanıtlaSil
  4. yok yok çıkmaz :)sopa dediğimde kartondan rulo :)

    YanıtlaSil
  5. DEFDEFE DE İSTERİMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  6. en kolayi ördek. bundan yapsam severmi¿
    (beni mi ordegimi sever acaba¿)
    dooomini için net tarih alııımm...¿Ağustosun kaçıydı¿

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....