12 Temmuz 2009 Pazar

Bozulmuştum ya! Şimdi düzeldim :)

Acelece yapılan ve devasa olan karton "pinata"
Ellerimde koskocaman + rengarenk bişey gören ve çok çok sevinen "Tuana"
Masaya bıraktığımda etrafına koşan çocuklar...
Bu ne¿, İçinde ne var ablaaa¿, Ne zaman açıyoruuzz¿ soruları...
Doğumgünü pastasının mumlarnı üfleme...
Güzel karlere yakalayamayan Teda'nın bi daha bidahaları...
Mamaları lüpletme...
Mini bir havai fişek gösterisi..
Veeee Pinata'yı açma zamanı...
Açılan birazda yandan patlatılan pinatamdan dökülenlere şaşıran ve kapışan çocuklar

Ortak yapıtımızı herkesin beğenmesine sevinen Ben ve Annem...

Ayrıca çocuklara Halam bile katıldı :)))

Kısaca detay vereyeim.. İşten çıkıp Anneme gittim. Hemen başladık.. 1,5 saattede tamamladık.. Son yapıştırmaları yaparken yapıştırıcı bitti! Panik olan ben "Babaaaaa yapıştırıcı alırmısıııınnnn¿" baskısı ile babacığım hemen alıp geldi. O kısa sürede bizde içine koyacaklarımızı atıp kapağını kapattık.. Nelermi var¿ Mini paketli Jelibonlar, Napoliten çikolatalar, Topitoplar, Peketli kare gofretler, Koska'dan aldığım Baston şeklinde çikolatalar ve sapı olan yuvarlak renkli şekerler, Rengarenk Balonlar, Konfetiler, Kinder çikolatalar... daha varmıydı unuttum :)

Kutlama bahçede olacağından mini hediyelerin ambalajlı olmasına dikkat ettik.

İşte Resimler..



Anne - Kız :)






Kapışma...

Ebise eteğinde şeker toplma..

Bal...

3 yorum:

  1. Pinata'yı bi tek Hilal anlamış :) diğer çocuklar ipleri tutuyor sadece, çekmiyorlar :)

    Tuana...
    ne güzel bir kızsın sen :)
    doğduğu günden beri bayılırım o yüzüne

    YanıtlaSil
  2. bu arada senin de ellerine, fikrine sağlık ayrıca
    çok mutlu ettin herkesi :)
    becerikli kardeşim benim

    YanıtlaSil
  3. yok yok çekti hepsi hatta kopanlar oldu :)

    aslinda daha değişiğini yapacaktık biliyorsun. Bi dahakine inşl.

    cupcakelerde de sen döktürdün. Seninde ellerine sağlık

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....