29 Temmuz 2009 Çarşamba

Kuruçeşme Arena'da

Geçen Cuma Alev aradı akşam işin varmı dedi. Bende yok deyince.. Tamam akşam benimlesin konserdeyiz. Fanta gençlik festivalinin konseri var. Pinhani, Caza ve Kenan var deyince dururmuyum? Giderim ardıma bakmadan Kenan var...!

8'de pinhani sahnedeymiş ama eve gitmem 7'yi buluyor giyin üsküdara in motora bir zor yetişmem.. Ben dolmuşa atlar beşiktaşa giderim ordan taksiyle 10 dk... -Da o saatte hiç trafik yok zaten yollar boş taksiler beni bekler zaten.. Taksicilerden nefret ettim! Almadılar yaa inanamadım... O sinirle Beşiktaş iskelenin ordan ortaköye kadar yürümüşüm...! Ortaköyden boş ve o istikamete giden bir taksi durdu nihayet. Kısa mesafe ama beşiktaştan beri yürüyorum kuruçeşme arenaya gideceğim alamam deme ajitasyonunundan sonra adamam tamam abla dedi :) (Nereden ablası oluyorsam artık ama otur oturdugun koltuğa pınar sesini çıkarma dedim içimden)

Kapıda izdiham! Biletler 12tl'ymiş ben bizim yerimiz ayrı sanmıştım. Geçen sene sezen konserinde tribün ve sandalyeler vardı çünkü.. Aylin gelip beni alacak kapıdan kapı önünde duruyorum :) güvenlik bilet sordu doğal olarak bende aa benim bilet içeride ordan getirecekler dedim. Bi tipime birde kıyafetime baktı. yanında duran bankodan bi bilet aldı bana uzattı. Al bekleme gir içeri sen! - Ben Dumur :)

Aylin beni bulmak için dışarı çıkmış ben içeri girdim. Buluştuk soluğu Alev'in yanında aldık.. Pinhaniye yetişemedim. Ayaküstü konuşurken Ceza için sahneyi düzenliyorlardı. Hiç sevmem ızdırap geldi o bir saat bana.. Hatta cidden ceza gibiydi!..

Sabırsızca Kenan'ı bekledik.. Bu Doğulu Kardeşler rahatsızlar.. çalmadıkları birşey yok sanırsam. Yeni şarkılarınıda söyledi eskilerinide.. Yenilerden Kıskanıyorum, Salak, Cadı Kazanı'nı sevdim..
Eskilerine zaten laf yok...


2 yorum:

  1. Pınar'cığım bu hayatı sen yaşıyorsun...iyi eğlenmişsin vallahi arkadaşlarınla:)

    YanıtlaSil
  2. sayende anlayışlı bir eşe sahibim...

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....