14 Ağustos 2009 Cuma

Beyoğlu'nda..

Ben taksimden dolmuşla Bostancı'ya cidecek, annemle Teda’da otobüs ile eve döneceklerdi. TRT binasının orada inip içeri yürüdük. Annemin çok sevdiği ayvalık tostu yeriz demişti Teda daha hastaneden çıkarken.. Siparişlerimizi verdik... Afiyetle yerken mamalarımızı bir yandan da “yeni bir dondurmacı keşfettim, ordan dondurma alalım bayılacaksın” dedi. Gittik..Cremeria Milano...Klasiktir benim dondurmam. Çikolata ve çilek...

Dondurma nasıl mı¿

M-U-H-T-E-Ş-E-M !!

Geçerken görmüştüm ama hiç yememiştim.. Baileys’li olanını öneren çok...

Bağdat Caddesi Şaşkınbakkal’da ki yeni şubesinede giderim artık :)

Beyoğlu irtibat : Asmalımescit Mah: 164 / A İstiklal / Beyoğlu Tel: +90 212 245 50 64
Bağdat Caddesi henüz yok...
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....