17 Ağustos 2009 Pazartesi

Bir Beyoğlu akşamı daha...

Bu sefer Teda, Ben ve Nevra..

Nevra'yı ikna etmek zor olduysada yine çok güzel bitti gece..

2 gece üst üste Beyoğlu olurmu ¿ Olur olur... Klasik bir bambi ziyareti, yine klasik bir Mandabatmaz molası ve bakılan kahve falları.. Bol bol kahkaha, İstiklal'de birbirimizini önüne geçme..

Bambi'den çıkıp DefDef' Bumble Bee kostümü aldık. Pazar günü olacak doğumgününde konsepte uygun olarak mini bir kanat, mini bir asa ve kocaman 2 arı olan taç :)

Paket elimizde ilerlerken yine birşeyler anlatıyorum tabii ki, biri ile çarpışma durumundayım. Önüne bakmıyormusun demeyin çünkü ilk ben durdum :) karşımdaki beni ben onu bi süzdüm. eli yüzü düzgün biri " pardon" dedim. aynı anda o da "pardon" dedi. Eğer serseri ukala bi tip olsaydı kesin haşlamıştım hiç mi hiç şansı yoktu :))))

Kenara çekilip yol verdi. O sırada arkadan biri beni itti "sen çekil bakayım ben önüne geçeyim. Evli barklısın hala senin önüne düşer böyleleri ben bekârım"

Tabiii ki Nevra... İlerliyoruz biri karşıdan geliyor.. Nevra bak şansına işte dedim.. Beyazlar içerisinde bir arap şeyhii :))))) Nevra küfürü basıyor ben ise kahkahayı..

Bu güzel geceyi 23:00 gibi sonlandırmış evlere doğru yola çıkmıştık ki gelen telefon ile Todoriye geçtim.. Şekercan arkadaşları ile yemekteydi bende uğrayıp merhaba dedim..


Beyoğlu klasiği : Mandabatmaz'da kahve..


Nevra fal bakıyor.. pardon atıyor...

Karşısında ki de pür dikkat dinlemekte...


ama iyi ki varsın yaww...

2 yorum:

  1. kankalarım süper bir akşamdı yaa.))))))
    ne kadar güldük....asıl gecenin bombası ilerleyen günlerde çıktı...Seda'nın kahve falı ve M harfi :)))))))

    YanıtlaSil
  2. ben hep söylüyorum bu kızın baktığı fal çıkıyor diye. Ama M harfi dedi benim aklam hiç o gelmemişti :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....