13 Eylül 2009 Pazar

Cumartesi Eminönü'nde...

Önce Nevra ile buluştuk Kadıköy iskelede... Vapur keyfi ve Eminönü turu.. Yeğeninin doğumgünü için alış-veriş yaptık.. Annesi Zehra teyze de gelmişti.. Bir sürü ıvır zıvır aldık.. Bayılıyorum o hengameye ne hikmetse. Normalde kalabalığı hiç sevmem ama oranın havası çok farklı...


Klasiklerimden biri olan Kurukahveci Mehmet Efendi'den tüm aileye bayramlık kahvelerini aldım elbet :)


Taze taze öğütülmüş mis gibi kahve kokusu.. Sıra upuzun ama bekliyor tüm insanlar. Tabii bende.. 7 paket diyorum çocuk poşetlere dolduruyor.. ama bana ayrıca poşette ver diyorum 5-6 tane de minik poşet atıyor.. Tutup kokluyorum.. miss miss.. kahve sıcacık :)


Nevra da aldıklarını çantasına atıyor. Benim poşete atalım istersen diyorum.. yok yok çantamda koksun diyor :)


Zehra teyzeyi eve doğru uğurlayıp biz kendimizi kahve dünyasına atıyoruz Seda'yı beklemek için.. Kahveleri yudumlarken geliyor o da.. Kaldığımız yerden alış-verişe devam ediyoruz. Tekrar kahve alacakmışız yengemler de sipariş vermişler :) bir daha sıraya giriyoruz gülerek..


Tam karşıdaki Mısır Çarşısı'nda Malatya Pazarı'nda alıyoruz soluğu :) rengarenk şekerler, yemişler, tatlılar... Ben hepsini inceliyorum, Nevra'da alacaklarını alıyor.. Seda yine hazırlıklı makineyi çıkartıyor çantasından..



4 yorum:

  1. Pinarcim o foto da gorulenlerden de yedin mi yoksa itiraf et :)

    YanıtlaSil
  2. O sabah diyetisyene gidip 10kilo hedeflemişkeeennn ASLA! Bu sefer iradeliyim. Kesinlikle fazlalıklar gidecek. :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel foto eğlenmişsiniz. kahve kokusu buraya kadar geldiii

    YanıtlaSil
  4. :) sorma çınar ev halâ kahve kokuyor

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....