20 Ekim 2009 Salı

Benimki Faili belli oldu !

Tunç'un başlattığı hareket aslında bu.. Ufacıcık bir tebessüm görmek, birilerinin mutluluğuna sebep olmak en keyifli an bence..

Bende FMKH dahil olayım dedim. Aslında
Faili Meçhul Kıyak Hareketi ama benim ki Faili Belli olanlardan oldu..

1.Kıyak : Waffle seven bir arkadaşıma waffle keki alıp masasına bırakarak,

2.ve 3.Kıyak : Atölyede çalışan teknisyenlerin yemek molasını fırsat bilip takım çantalarının üzerine a4 kağıttan küllah yapıp içine avuçla doldurduğum fındıkları bırakarak,

4.5.6.7.8. Kıyaklar : Şirkette birlikte çalıştığım bazı arkadaşlarıma, yaptığım cevizli kakolu cookie’lerin yanına tek içimlik mini nescafeleri atıp, poşetleri de kurdela ile bağlayıp, yokluklarını fırsat bilip masalarına veya çekmecelerine atarak gerçekleştirdim…


Kurabiyeden yola çıkıp "bunu sen yaptın" diyenler oldu gerçi ama yüzlerinde ki gülümseme herşeye bedel :)

Eeeee onlar nasıl ve kimlere kıyak yapacaklar bekliyorum...

Hareket devam etmeli!!!


FMKH Kartları - PDF Formatı için
TIK

3 yorum:

  1. ben bu işe bayılmıştım. harekete devam işareti alındı...

    YanıtlaSil
  2. öyle walla kutucum..

    çınar sende dene acayip zevkli oluyor..ama not et mutlaka buralara da okuyalım

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....