5 Ekim 2009 Pazartesi

Captain Mehmet Alp :)

Nevra'nın yeğeni Mehmet Alp'in 2.yaş günü için haftalardır plan yapıyorduk. Ben bir winnie the pooh kostümü al hediye olarak dedim. Ablası Ceyda'ya söylemiş hemen.. Ceyda abla da korsan kostümü al ozaman saçlarıda uzun tam korsan olur demiş... Partinin konsepti yokken birden korsan konseptli parti ortaya çıktı..

Bulduk buluşturduk resimleri, etikelere bastık, kestik biçtik... De kostümü bulamadık :)))

Çok adi bir kumaştan yapılmış bir gömlek, dandik bir pantolon plastik şapka...!!

Olmaz dedik o yağmurda mercan ve eminönü sokaklarını arşınlarken...
Zehra Teyze ben kumaşı alıp diktiririm dedi. Diktirmiş... Hemde muhteşem bir kostüm..

Sağlıklı mutlu yaşlar bücüre...




Ben nereye standım oraya :)

Kankam Cem

Gemiye bende dahil oldum :)


Nevra - Ben - Tuğba

3 yorum:

  1. Ben o kaptanı yerim o ne yakışıklı bir kaptan nice mutlu yıllara captan....

    YanıtlaSil
  2. pınarcan, gemiye dahil olduğun foto süper :)

    çok tatlı olmuş bu kaptan yaa, gelemedim :(

    YanıtlaSil
  3. ay eve onu bende çok beğendim :)
    Tuğba'nında var oyle fotoğrafı Nevra görünce fecii kıskandı ama

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....