6 Ekim 2009 Salı

Sanırım bu sefer oluyor :)

Daha önce bilinçsizce denedim hep olmadı tabiki. Bu sefer Yezdan başkanımın gittiği diyetisyene gittim 3,5 hafta önce. Ne gerek vardı gayet iyisin diyenler vardı ama ben rahatsız oluyordum. Basküle çıktım rakamları dönüyo dönüyo ve durdu.. 69,4... Eee doğru yapmışım dimi gelmekle.. ve yağ 23 çıktı o minicik kağıtta.. Yani tam 10 kilo fazla yağ var vücudumda..

Kısaca yediğim tüm abur cuburları anlattım :) (beni bilenler nasıl kısa sürdü diyecekler) İlk yasak geldi.. Tatlı yok! (o an gözüme cevizli kadayif, adadaki lokmalar ve tulumbalar geldi..)

ve devamıda elbette...
  • Kızartma yok..!

  • Pilav yok..!

  • Makarna yok..!

  • Hamur işi börek,poğaça, pizza ve MANTIIIII yok..!

  • Dondurmaaaa yok..!

  • Çikolataaaaaa + Şeker yok..! (tamda bayram üzeri)

  • Çekirdek yok..! (yaa ben dizi izlerken ne çitlicem kiii ama)

vs.vs. devam ediyor işte yasak listem.

Ne mi yiyorum¿ Her ögünüm saatli ve uyarı geliyor. Ofiste diyet yapmak daha kolay. Dışarıda olunca zamanlama şaşıyor çünkü..

7 öğün yiyorum. ama patlayacak gibi oluyorum artık. Öğleden sonra eve gidip akşam yemeği yiyene kadar geçen süre çok uzun dedi ve bir ara öğün daha ekledik listeye..

Veeeee 3 hafta sonunda 2 Ekim'de kontrole gittim.. Kilo verdim biliyorum çünkü pantolonlarım bol geliyor.. Tartıya çıkmak için sabırsızlanıyorum dedim. Hadi bakalım çık dedi Saynur.. Yine rakamlar donuyor... 66,4 gösterdi ekranda.. Yüzümde kocaman bi gülümseme.. Saynur da o minicik kağıdıda alınca gülümsedi. "Süperrr 2,7 kilo gitmiş ama totalde tam 3 kilo yağ gitmiş vücuttan. Bu çok güzel. Hepsi yağdan gitmiş.Çok nadir olur bu" dedi... Aynen devam ama bu sefer yeni bir liste ile..

Hedef 10 kilo dedik. Bakalım tutacak mı¿

7 yorum:

  1. valla süpermiş... ben de düşünüyorum işe girince çok kilo alıyor insan :(

    YanıtlaSil
  2. yok ben evlenince aldım nedense :)

    YanıtlaSil
  3. Süper valla, tebrik ederim Pınar'cım, şu sende ki iradenin onda biri ben de olsa keşke:(

    YanıtlaSil
  4. azmettim :)
    Eeee 70lere ramak kala artık durmak gerek
    benim diyetisyeni önerebilirim.

    YanıtlaSil
  5. kutucum ben de aynı dertten muzdaribim
    irade sıfır
    hayır güzel başlıyorum, kilo veriyorum, sonra azıcık koyverdim mi hoopp başa dönüyoruz
    bu hatun bayramda 1 tane şeker atmadı ağzına yaa
    ben naaptım onunkileri de yedim :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    Bende dün saynur hanıma gitmeye başladım benimde vücudumda yağ 23 çıktı. Dİyet listesimi aldım her ne kadar zorlansamda uymaya gayret ediyorum. 10kiloyu verebildinizmi acaba benimde totalde 12 13kilo vermem gerekiyormuş hedefimiz bu bide dondurma yemeye ne zaman başladınız:)

    YanıtlaSil
  7. Pelina, merhaba

    evet tam 9 kilo 750gr. yağ verdim.
    son derece sağlıklı şekilde.
    ilk haftalar zorlar ama vücüt 21.günde alışıyor. mutlaka ve mutlaka dediklerini yemeye çalış. Listenin dışına cıkma.
    emin ol istedigin kiloya ulaşırsın.
    ben 4 ayda verdim o kadar kiloyu. sonra koruma programına geçtik.

    dondurmayı da sanırım 3.ayda yedim ama 2.ayda da olabilir tam hatırlamıyorum. Saynur ne zaman yiyebilirsin derse o zaman ye ama :)
    sonraki postlarıma bakarsan farkı kendi gözlerinle görürsün
    42'den 38'e başlığı var

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....