12 Kasım 2009 Perşembe

Az önce Inbox'uma düşen bir mail..

Subject 'inde "Aktivite-D ile İstanbul OYUNCAK MÜZESİ gezisi!" yazıyordu.. İstemdışı gülümsedim hemen..
Her seferinde tabelalarını görüpte gitmeyi ertelediğimi, Dilruba'nın da ballandıra ballandıra anlatmasını hatırlayarak maili hemen Teda'ya frw.ettim..
Anında cevap "Çok güzeeelllll.. Götürelim mi kızları ?"

21 Kasım'da yapılıyor organizasyon. Tiyatroda da Şeker Kral adlı oyun varmış.

Ben en çok Theo Dede ile oyuncak boyamayı istiyorum.. Bizim kızları masaya oturtur arkalarından ben de 3-4 fırça sürerim kihh kiihhh...

Sanırım hem tiyatro hem tahta oyuncaklarını boyama fikri fazlasıyla heyecanlandıracaktır onları.

Anne-Babalardan izinleri kopardık mı tamamdır :)

3 yorum:

  1. Oralarda olursam baskına gelirim, benim mekanım orası:D

    YanıtlaSil
  2. Kaçırmazsam kesin giderim evime çok yakın hem

    YanıtlaSil
  3. :) karşılaşalım ne güzel diyecektim ama gidememe ihtimalim yüksek oluyor son haberlerle..

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....