16 Aralık 2009 Çarşamba

3 Ay Önce - 3 Ay Sonra

Belki 3 aydan fazla bile olmuş olabilir.

Artık tüm pantolonlarım tayt gibi olmaya başlayınca "Pınar bir önlem alman gerek" dedim. 1-2 gün sonra arkadaşlar bize gelince muhabbet kiloya geldi herkes benim çok kilo aldığım konusunda hem fikirdi.

Barış "Annemin diyetisyenine git mutlaka, annem çok memnun ve çok kilo verdi" dedi. Hemen iletişim bilgilerini alıp randevu aldım.
Yazmıştım sanki... Buldum..Buradaymış

Hedef 10 kilo dedik tuttu :)

Başlarken 69.40gr.'dım şimdi 60.70gr. :) koruma programında 1 kilo daha verecekmişim zaten..

Gören herkes ;

"Ay çok zayıfladııınn",
"Suratın kaşık kadar kaldı",
"yine troid mi sebep oldu bu kadar zayıflamana" (1ayda 8,5kilo kaybım olmuş o da kastan gitmişti),
"Kızım git 2 pantolon al şalvar giyme" (en çok bunu sevdim)

diyorlar...

Ben gayet sağlıklı bir şekilde Uzman kontrolünde kurtuldum kilolardan..
tavsiyem üzerine giden 2 arkadaşımda ilk programlarında, biri 4 kilo diğeri 3kilo verdi.

Diyetisyenim : Saynur Özen Kumcu.

Randevu almak isteyenler için

İrtibat : 0 216 489 55 06
Adres : KIZILAY ALTINTEPE TIP MERKEZİ
Cihadiye Cad. No:40 Altıntepe/Maltepe/İSTANBUL
Kroki : TIK

10 yorum:

  1. Valla bravo Pınar'cım, gaza geldim ben de seninle... Kesin gideceğim Saynur Hanım'a...

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle git..faydasını göreceksin

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim öncelikle zayıfladıktan sonra bol gelen pantolonlar ne çok sevilir :)

    YanıtlaSil
  4. :)) ayenen çok seviyorum hemde..

    YanıtlaSil
  5. kutucum kesinlikle git, pınarın benden zayıf olmasını tarih görmedi diyorduk şu anda "pınar benden zayıf" :))
    annem gözleirne inanamıyor :)
    ama ben de başladım, olmayacak böyle...

    YanıtlaSil
  6. :D ewet tarih bunuda yazarmış seda çetin...

    YanıtlaSil
  7. çok uzak yoksa ben de giderdim :(

    YanıtlaSil
  8. Tibet'in annesi kızılayın tüm diyetisyenleri için iyi diyorlar. yakında bir kızılay varsa onu araştırabilirsin.

    YanıtlaSil
  9. merhaba bende uzun zamandır diyetisyen araştırıyorum :) ve aklıma yattı sizin analatımınızla :) yalnız fiyatı ve ne kadar sürede verdiğinizide söyleyebilmsnz

    YanıtlaSil
  10. seansı 54 tl olması gerekli.ayda bir kez çağırıyor.ben 4ayda istediğim kiloya ulaştım ama herkesin bünyesi bir olmayabiliyor :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....