30 Aralık 2009 Çarşamba

Dikkat ! Poyraz geliyor...

Daha önce Mayıs'ta Tuana için hazırlamıştık. Bu sefer 2.bebeğimiz POYRAZ için organize ettiğimiz Baby Shower Party vardı iki hafta kadar önce ama Pınar Teyzesi ancak yazabilidi...

Gül'ün hamileliğini ilk aylarında konuştuk şöyle yaparız boyle olur vs... Sonra üst üste gelen aksilik ve çakışan başka programlardan sebep 8.ayda gerçekleştirdik partimizi..

Ben Cumartesi hiç birşey olmamış gibi ona gittim bebek odasının kapısını süsledik oyuncaklarını yerleştirdik.. Çok geç kalmamak için işimiz biter bitmez anneme geçtim ki evde 6 paket bebek bezi, tüller, ipler ve kurdelalar ile beni beklemekteydi kendisi :)

3-6kg.'lık bezler pek bi minik oluyor tek tek sarılınca. 3'erli gruplar halinde sardım ve iplarle bağladık. 150adet bebek bezi yapıyor toplamda! Sonra ben o bezleri tüllerle kapladığım tepsiye sıra sıra dizdim. 4 katlı bir "Diaper Cake" yaptık.

Balonlar, şekerler, kartlar, renkli kurdelalar ile süslemeler bitti. En tepesine bir ayıcık yerleştirdik. Büyük bir tüllede çevreleyip nazar boncuğunu iliştirdik köşeye..

Sonra kartlarını, süslerini ve bannerı kestim. Yapışkanlarını Yelda ile yarın açarım deyip bıraktım. Pazar 14:00 civarı gelince çay faslı ve sonrasında ki çalışmalarımız gayet başarılıydı.. Kısa sürede tüm işleri bitirip süslenip kendimizi arabaya attık.. Doğru Sinanoba'ya..

Kapı zilini çaldı Tanju biz sessiz bekliyoruz.

-Kim ooo¿

-Yenge benim..

-Triiinnkkk.. (Elinde kamera.. )

merdivenleri çıkıyor Tanju, onun arkasında elinde koskocaman pasta ile Teda ardında Nevra, Okşan, Tuğba, Yelda ve ben.

Teda'yı görünce anlamış süprizimizi. Gözleri doldu hemen. (Bu annelik, hormanları çok değiştiriyo canıımmmm). Sıkıca sarıldım ben. O da bana sarıldı içini çeke çeke ağladı o zaman.

5dk süre isteyip bebek odasına yolladık. Biz Yelda ile salonu süsledik. O kadar kart yapıştırdık banner yaptık. İşimiz bitince bizde bebek odasına geçip tüm teyzelerinin aldığı park yatağımızı verdik. Deneyimli anne Yelda'm 10dk.da kurdu koskoca yatağı.

Biz bu kısacık süre içerisinde bunları yaparken hem Levent'in annesi hemde Gül'ün annesi yüzlerinde koskocaman birer gülümseme ile bakıyorlardı bize. Gül'ün annesi sevinçle "Yazın bana gelirken getirirsizin bu beşiği" dedi.. Bende "Zaten bizde onun için aldık, rahatça istediği yere götürebilir" dedim.

Hem Levent hemde Gül çok mutlulardı.. Poyraz gelince çok çok daha mutlu olacaklar..

O zıpırda fır fır döndü bütün gece.


Annemle tüm gece uğraştık ama çok şeker oldu..
.
Bayağı zayıflamışım yahu :)

4 yorum:

  1. ne güzel şeyler yapmıssınız.poyraz şanslı bir bebek. bu arada bebek bezlerinden nasıl yapıldığını anladımda...birde şu cupcake tarifini versen diyorum

    YanıtlaSil
  2. :) Çınar, o şanslı doğsun yeter bize..
    daha çok fotoğraf olacaktı ama yetersiz ışık engelledi..

    aaa evet niye hiç yazmamışım bu güne kadar¿ en yakın zamanda bir post cupcake için yazlıcak söz..

    YanıtlaSil
  3. cnm benim çok teşekkür ederim,herşey o kadar güzeldiki ... poyraz çok şaslı, böyle bir teyzeye (teyzelere) sahip olduğu için :)))

    YanıtlaSil
  4. son durumu bekliyorum şimdi ben.dr tam tarih versinde bi hayırlısıyla kucagımıza bi alalım :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....