24 Şubat 2010 Çarşamba

30'a 1 kala...

29 yıl önce yarın doğuyorum :)

22li yaşlarımı hatırladığımda way bee diyorum yaşlanmışım. Ama küçük ve de kardeş olmam bir nebze rahatlatıyor beni.. Benden büyük ablam var..


2gündür pek keyfim yok neşemde tabiii.. Sıkıntım geçer diye eve dömeden dün akşam araç takası sonrasında caddeye attım kendimi. Burak kendi gömleğini değiştirecek bende YENİ ciciler alacağım diye.. Eee 10,5 kilo gidince kıyafet temizliği mecbur oluyor.


Mini bir etek ile kapattım şimdilik. Devamını Cumartesi'ye saklıyorum :)

Birde ufak bir değişiklik yaparım, yenilenme oldumu tam olsun değilmi¿

9 yorum:

  1. seneler çabuk geçiyor gerçekten özellikle 20'den sonrası su gibi..:(

    YanıtlaSil
  2. simdiden mutlu yillar dilerim Pinar :)) nice saglikli, huzurlu yaslar...

    YanıtlaSil
  3. bugünden yazınca, o zaman bugünden iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bunca zamandır seni abla, Seda'yı kardeş zannediyordum. Ne diyeceğimi bilemedim o manada. Kendimi ayıpladım :)

    Doğum günün kutlu olsun. Bir ömür boyu "emsal evlilik" kalın inşallah. Allah, hepinizi nazardan saklasın.

    YanıtlaSil
  5. 10.5 kilo mu? cok sinirsin pınar!

    YanıtlaSil
  6. Cecilia, Nilay, Ceyda çok çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. Barış inanmıyorummm.. gerçi yapı itibari ile ben büyük gösteriyorum doğrudur :):)

    YanıtlaSil
  8. Evet Tuğba valla defdefin 3.yaş partisinde fil yavrusu gibiymişim! kendi kendime şaşırıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu yıllaraaa:)
    10.5 kilo nasıl verilir yahu!

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....