22 Şubat 2010 Pazartesi

Tilki misali kürkçü dükkanında!

Her güzel şeyin bir sonu var derler ya. Varmışş... :(
Hiç hemde hiç dönesim yokken..

11 günde Manhattan'ı karış karış gezdim. Teda İstanbul muhtarı der ama sanırım bir 10gün daha kalsam ordada muhtar olurdum :)

Çok daha detaylı gün gün yazacağım aslında unutmayayım diye ama unutmak cidden mümkün değil.. Her şeyi not aldım. Bir akşam da asansöre binip 80katı sadece 10saniyede çıkıp 2.bir asansör ile 6kat daha çıkıp kapıların açılması ve cama doğru yaklaşmamla büyülendim o muhteşem Empaire State şehir manzarası ile... Teras kısmında posterlik 2-3 kare var çekebildiğim.

Bu sefer ! Ssdece NYC'de kaldım ama imkân yaratıp veee Burak'ı kandırıp birde LA yapasım var Yıldırım'ın gazı ile.

Ömür'e de "1hafta önce pcde wallpaperimda Brooklyn Köprüsü'nün fotoğrafı vardı. Şimdi orada duruyorum arkamda manhattan var" dedim. Aldığım cevap "Kıpırdama o zaman"


Detaylı olarak 1-2güne fotoğrafları yayınlayıp notları yazacağım..

6 yorum:

  1. hoşgeldin.
    neler yaptın merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. :) o kadar çok şey var ki en kısa sürede kayıt altına almalıyım bunları.

    ama en ennn ennnn güzeli alışveriişşşş :)
    rehin kalma raddesine geldim diyebilirim :D

    YanıtlaSil
  3. Çok şanslısınız,negüzel gidip görebilmişsiniz. Bizde imkan var ,meslek var gidesimiz zaten var ama nedense vize alamıyoruz .12 lık öğretmenim bakalım 100. yılımı doldurunca ödül olarak verirlermi vize ve bende gidebilirmiyim ?
    Sevgiler
    A.B
    http://www.gypsophilab.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. beni de çok korkutmuşlardı vize alamazsın diye ama o kadar kolay oldu ki ben bile inanamadım..Hazırladıım evrakların hiçbirine bakmadılar..
    kısaca geri döneceğinize inandırmanız gerekiyor yetkiliyi.

    YanıtlaSil
  5. Ahaha, süper bu fotoğrafın aynısından bende de var:)))
    Merakla bekliyorum yeni post'larını Pınar'cım, unutma sakın hepsini yaz:)

    YanıtlaSil
  6. :))) Kutu ne güzel tesadüfmüş.. Bidaa birlikte gidelim solda sen sağda ben bi kare olsun :)

    En sevdiğim ve en çok görmek istediğim köprüydü Brooklyn Köprüsü. İsmi çok sevimli geliyor bana..

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....