18 Mart 2010 Perşembe

Çikolata

Bayılırııımmm...

Sevmeyen var mı bilemiyorum.. Tropik kakao ağacının çekirdek denen o tohumlarından yapılan bu maddeye bayılıyorum.. En büyük keyif ise sade filtre kahve eşliğinde damağıma parça parça yapıştırıp hımmlaya hımmlaya yemek..

Çekmecem de, sabah gelen ve gördüğümde yüzümde koskocaman bir gülümseme oluşturan Nestle Swiss'in tam 400gr.'lık gülle gibi paketi duruyor :)

Kalori hesabı yapamıyorum bu durumda tabii ki..





Dayanamıyorum biri beni durdurrsuuuuuunnnnn...

4 yorum:

  1. o kadar kiloyu ben de versem hiç kalori hesabı falan yapmam, bekle Saynur hanııımm salı sabahı teda geliyooorr :)

    YanıtlaSil
  2. yok yahu dikkat ediyorum yine.geri almayacağım o kadar kiloyu ama :)

    hadi bakalim git ama hiç bişey yemeyeceksin :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba pınar hanım
    nestle swiss çeşitlerini istanbulda bulabilçeğim bir adres varmı teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ben genelde freeshoplardan temin ediyorum ama bildiğim kadarı ile macro marketlerde ve migroslarda bulunuyor.

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....