1 Mart 2010 Pazartesi

Sürprizdi aslında..

Fazla uyanığım. Sırf ben sürprizi öğrenmiyim diye hergün yemeğe birlikte çıktığım Nevra ve Emine doğumgünme 3gün kala ne yemeğe çıktılar benimle nede doğru düzgün konuştular..

22sindede Veda ben yanındayken "aaaa Teda'dan mail geldi" derken ve sonra hemen konuyu değiştirmeye çalışırken anladım tabii bişeyler döndüğünü :)

Kıssadan hisse klasik Nevizde deki makanımız Çardak Meyhanesi'nde eğlenceli bir kutlama yaptık.. O akşam bir ilk gerçekleştirip hiç fotoğraf çekmedim. Genelde ben üstlenirim gönüllü olarak bu görevi..

Değer verip gelen, mazereti olan katılamayan tüm sevdiklerim iyi ki varsınız...

Sadece bir resim ulaştı geceye ait..

2 yorum:

  1. ahahaaha vaktim yoktu yahu dur göndereyim :)
    aa önemli bir konuğumuz vardı, lütfen atlamayalım :)))

    YanıtlaSil
  2. Nice Mutlu Yıllara, sağlık ve Aşk dolu.

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....