16 Eylül 2010 Perşembe

Yaz bitmeden gidelim dedik..

Kuruçeşme Arena'da ki konseri kaçırdık ama buna gidelim artık dedik..

5 bilet aldım. 5 bayan için :)

gecenin bombaları saymakla bitmez.. yıkıldık desem yeri var..

Teda ve Çağla ile buluşacağız sokak kararlaştıramıyoruz! Valikonağı cad.buluşalım dedik.
O sırada Ümmü aaaa Beymen burası mııı? Aaaaa bak bak buuu şu dizideki oyuncu diilmii? aaaa bak buda buuuuyduu diye sayıklıyor.

Ümmüye laf yetiştirirken karakolun oraya çıkmışız. Nevra dur bak ne yapacağım dedi. Yoldan geçen birine

- EEEeee pardon bir yer soracağımda.. Burada Vali'nin Konağı varmış nerde acaba ???
dediği anda arkamı dönüp böğürdüm... (Ewet resmen böğürdüüümm..)

ve adam ciddiye alıp "-ayy ben bilmiyorum isterseniz memur beylere sorun" dedi (yaa inanamıyorum..!!)
Buluştuk yemek sorunsalı başladı.. Saray'a gidelim dedik. tam iftar saati adım atılacak yer yok. Garson'u tuttum bekliyorum kalkan ilk masayı soyle dedim. "Tamam hemen" dedi. (yaptı ama dediğini)

Küçük Emrah geldi oda bekliyor (sanaaatçi kaprisi yapmadan takdir ettim) salına salına gezinen sevgilisi neyine kimeyse havası?

arka masamıza oturmuşlar arkam dönük olduğu için görmüyorum ben kız bişeyler mırıldanmış yermi ne değiştirmek istemiş Emrah 'ta niye noldu ki demiş "Beni çekemiyoooolaaarrrdaa" demiş.. Güzel kardeşim anladık güzelsin boyun posun yerinde Allah vergisi de kimi en önemlisi neyi kıskanacağım?? Yanında ki hemen her filminde "emraaahh koşşş ...... "diye bağırdıkları acıların çocuuuu küçük emrahımı?
bunu sözlü olarak telaffuz ettim. Bizim masa ve hemen yan masamızda ki iki kızda duydu sanırım söylediklerimi 5sn sessislik sonra hepimiz yerlerde...

muhabbete devam dedikte konseri kaçıracağız. bi dünya kuyruk var! Çağla yengeci aşağıda bir kapı var ben bi bakiiim dedi gitti.. köşeye gelmiş ıslık çalıyo bide arıyo. (anası lunaparkta büyütmüş belli) gelin rahat burası diye.. çaktırmadan sıyrıldık ama 4 kişi nasıl caktırmıyosun?Biletleri okuttuk içeri girdik.. Sahne muhteşem.. Tarkan'a söyleyecek bişey bulamıyorum..

Kurtlarımızı döktük şarkıları bağrış çığrış soyledik..

Yarın da varmış konser dedim hepsi birden bilet alllll diye bağırdı.
Her nekadar fotoğraf makinesi olupta ya almazlarsa diye arabanın bagajina koysakta cep telefonları ile ancak bu kadar efeemm ,
.
.




Çok şeffafım çıkmamışım burada :)

4 yorum:

  1. çok ihmal ediyorsun buraları çookk
    :)
    organizasyon süperdi şekerim, iyi ki topladın bizi, iyi ki hadi gidiyoruz dedin, çook eğlendik

    bi dahaki organizasyon ne zaman ?
    :)

    YanıtlaSil
  2. bi dakika siz sedayla kardeş misiniz?:) bloglarınızı ayrı ayrı takip ederken çok benzediğinizi fark etmiştim ama ikinizi aynı karede görünce noluyo ya dedim:) ikiz gibisiniz:) vallahi çok şaşırdım:)

    YanıtlaSil
  3. hhaahahaha eveett kardeşiz :))) hatta bizi ikiz zannedenler var :)

    YanıtlaSil
  4. Kuruçeşme Arena'ya ben de çok giderdim geçen yıllarda ama bu yaz hiç gidemedim ve çook özledim. Herhalde yakında sezonu kapatırlar :(

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....