4 Aralık 2010 Cumartesi

Erkenden yıl sonu partisi

Dün akşam şirkette yılsonu partisi vardı. Tam parti havasında degildi tabi ama oldukça güldük. Her ne kadar bana Nesrin Topkapı yakıştırması yapsada arkadaşım asıl kıvıran kendisi.. Müdürümüzde benimle aynı fikirde..
.
Ayrıca Nevra yeni bir aday buldu. Bizim yorumumuz "Bu gidişle zaten ya davulcuya ya zurnacıya varacaksın" oldu.

Ama ilginç bir tipti saclar jöleli, sol kulakta bir küpe. Ben Nevra'nın fotoğrafını çekerken şansa bakınki arka fonda bu arkadaşımız duruyor :)


Tamamen tesadüf tamameeenn... :))
.
İtiraf ediyorum bugün erken kaçmak için dün akşam tüm işleri bitirdim. Eloşumun doğumgünü var. Burak benden önce gidecek benden daha çok vakit geçirecek onunla.. Uffff...
.
Dikkatini çekecek birşeyler bulmam gerekli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....